m沐野

Don't Wanna Cry - Pete Yorn

鸿鳗鱼:

博海蓝枫:

音乐随身听:

【另类摇滚】Don't Wanna Cry - Pete Yorn

Pete Yorn兼具民谣流行和抒情摇滚的乐风。优美的旋律,清晰的节奏,精湛的吉他Solo,配合Pete的沙哑嗓音,有着吟唱诗人般的韵味。

Pete Yorn出生在美国西岸纽泽西,并在洛杉矶长大。2000年便开始参加一些电影原声带的制作。这些电影包括Jim Carrey的《一个头两个大》,大牌云集的《完美盗贼》以及《蜘蛛侠》。赢得包括Gibson吉他大奖最具前途吉他手、“最受瞩目的另类摇滚歌手”等奖项。

Hi mamama
~~~~~~
I don't wanna cry for you
我不想为你哭
There's nothing left to lose
也没有什么可以失去
If it can make me feel better
如果它能使我好一些
Then I'm gonna cry
那么我会哭
Cry for you
为了你

I don't wanna cry for you
我不想为你哭
There's nothing left to do
也没有什么可以再去做
If it can make me feel better
如果它能使我好一些
Then I'm gonna cry
那么我会哭
Cry for you
为了你

I know men are not supposed to act this way
我知道作为男人本不该这样

But things
但这一切
They got too real
太过真实
I couldn't stay
让我无法自持
Now I know one day we will both feel good
然而我知道总有一天我们都会好起来
If I could be with you
如果那时我可以和你在一起
You know I would
你知道我愿意

I don't wanna cry for you
我不想为你哭
There's nothing left to do
也没有什么可以再去做
If it can make me feel better
如果它能使我好一些
Then I'm gonna cry
那么我会哭
Cry for you
为了你
I don't wanna cry for you
我不想为你哭
There's nothing left to lose
也没有什么可以失去
If it can make me feel better
如果它能使我好一些
Then I'm gonna cry
那么我会哭
Cry for you
为了你

Turn the lights down low and close the door
调暗灯光并关上门

I'm tryin to feel the way I felt before
我尝试去感受曾经的感受
I'll cry in the middle of the day
我会在午夜哭泣

It better make me feel a better way
这最好能让我找到更好的方式

If it could take my pain away
如果它能带走我的伤悲

Take my pain away
带走我的伤悲

I don't wanna cry for you
我不想为你哭
But there is nothing left to lose
但是这里已没有什么可再失去
You got to let the boy have his way
你应该让这个男孩放任自流
Cause it gets him to drink it away
这能让他借酒消愁
I don't wanna cry for you
我不想为你哭
There's nothing left to do
也没有什么可以再做的
If it can make me feel better
如果这能使我好受一些
Then I'm gonna cry
那么我会哭
Cry for you
为了你
If it can make me feel better
如果这能使我好受一些
Then I'm gonna cry
那没我会哭
Cry for you
为了你

Make me feel better
让我好受一些
Cry for you
为你哭
Make me feel better
让我好受一些
Cry for you
为你哭
I'm gonna cry
我会哭

Cry for you
为了你
I'm gonna cry
我会哭
Cry for you
为了你

评论

热度(28)