m沐野

Home - Skinny Days

粉色味蕾的悲伤:

是否会有一天我们甘愿卸下城市的紧张与繁忙,怀着一份久违和远离故乡许久的生疏感,带着激动与忐忑的心情,踏上了回家的路途呢?

Don't you ever wanna run away,
你曾梦想奔逐远方,
Buy a ticket going out of here,
买一张票离开这个地方,
Leave our worries in a ditch somwere,
将过去的忧虑全都埋葬角落,
You got eyes as clear as water,
你目光清澈如水,
And they're light up by the stars,
星空将其璀璨点燃,
You're smiling carefully,
你莞尔一笑,
You say you're feeling seasy,
当我们驶向黑夜,
When we rumble throug the dark,
你说你内心向往大海,
But I promise,
我向你承诺,
It's not that far,
那并不遥远,
So don't you worry,
所以不必担心,
I know exactly where we're going,
我已确定归途,
Don't you worry,
你不必担心,
Just close your eyes and hold on,
闭上眼坚持下去,
We're going home,
我们在向归乡驶去,
Home home,
归途 归途,
We're going home,
我们踏上归途,
Home home,
归处 归处,
We're going home,
我们向归乡驶去,
Home home,
归处 归处,
Just close your eyes and hold on,
闭上双眼 紧握我的手,
Baby won't you let me lead the way,
亲爱的 请让我为你指路,
I'll take you're hand and get us out of here,
我会带着你 离开这里,
Follow the sun until we know we're there,
不知疲倦 追逐太阳,
You got eyes as clear as water,
你的目光似清澈的溪水,
And they're lit up by the stars,
被漫天繁星点燃,
You're smiling carefully,
你莞尔一笑,
You say you're feeling seasy,
当我们驶向黑夜,
When we rumble throug the dark,
你说你内心向往大海,
But I promise,
我向你承诺,
It's not that far,
那并不遥远,
So don't you worry,
所以不必担心,
I know exactly where we're going,
我明确归途,
Don't you worry,
你不需担心,
Just close your eyes and hold on,
闭上眼 紧握双手,
We're going home,
我们驶向归乡,
Home home,
归乡 归乡,
We're going home,
我们驶向归乡,
Home home,
归处 归处,
We're going home,
我们回到家乡,
Home home,
归乡 归乡,
Just close your eyes and hold on,
闭上双眼 紧握我的手,
We're going home,
我们即将起航,
Don't you worry,
你不必担心,
I know exactly where we're going,
我明确归途,
Don't you worry, no, no, no,
不必担心,
Just close your eyes and hold on,
闭上双眼 紧握我的手,
We're going home,
我们驶向归乡,
Home home,
归乡 归乡,
We're going home,
我们回到家乡,
Home home,
归乡 归乡,
We're going home,
我们即将起航,
Home home,
归乡归乡,
Just close your eyes and let it go,
闭上双眼 紧握我的手,
We're going home,
我们踏上归途,
We're going home,
我们踏上归途,
We're going home,
我们回到故乡。

评论

热度(3)